Wyszukiwanie

wyszukiwanie zaawansowane >

Aktualności

VI Kongres Public Relations

17 września 2010 09:05
VI Kongres Public Relations

W dniach 07-08 października br. odbędzie się organizowany przez Informedia Polska VI Kongres Public Relations, na którym uczestnicy będą mogli poznać 12 praktycznych case studies. O swoich doświadczeniach i wyzwaniach opowiedzą praktycy z: PLL LOT, BP Europe, Pilkington, Vattenfall Poland, Policji, BRE Bank, Grupy Żywiec, Orco Property Group, Amrest, Poczty Polskiej, Kompanii Piwowarskiej, Netii. Podczas kongresu będzie można: dowiedzieć się jakie są najistotniejsze warunki efektywnego komunikatu i jak stworzyć spójny przekaz w nagłej sytuacji, poznać najlepsze metody komunikowania złych informacji, posłuchać o dobrych praktykach w zarządzaniu reputacją marki w sytuacji kryzysowej w mediach społecznościowych, przedyskutować zasady współpracy działów PR i Marketingu oraz dobyć szeroką wiedzę o kluczowych trendach w mierzeniu efektywności komunikacji. Kongres kierowany jest przede wszystkim do kadr zarządzających oraz Managerów ds. Marketingu, Komunikacji i Public Relations. Koszt uczestnictwa w kongresie wynosi 3795 PLN + 22%VAT. Szczegółowe informacje zawarte są na stronie: www.informedia-polska.pl oraz dostępne pod adresem e-mail: info@informedia-polska.pl

źródło:

egospodarka.pl egospodarka.pl
Dolacz do nas

Mój panel

Dodaj nowy moduł
Treco | logo

Zaloguj się lub zarejestruj

Masz już konto? Zaloguj się do portalu za pomocą formularza.
Jesteś nowym użytkownikiem? Zarejestruj się w jednym prostym kroku.

Innowacyjna gospodarka

Dotacje na innowacje - Inwestujemy w Waszą Przyszłość.

Projekt współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Działanie 8.1:
Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej

realizacja: Netizens Peppermint