Bajki

Dobrze sprzedana informacja

2010-12-20 10:18:11

Grupa osób podczas turystycznej wycieczki na Pustynię Nevada mijała po drodze trzy duże billboardy informujące o tym, że zbliża się pustynia i że należy skontrolować, czy w baku samochodu znajduje się benzyna. Tablice pojawiały się co kilka kilometrów w następującej kolejności:

  1. Uwaga! Przed Tobą pustynia. Czy masz paliwo?

  2. Uwaga! Przed Tobą pustynia. Czy na pewno masz paliwo? Bądź odpowiedzialny! Nie lekceważ tego ostrzeżenia!

  3. Uwaga! Ostatnia stacja benzynowa przed Pustynią Nevada.

Tak poinformowani i zaniepokojeni konsekwencją nieskorzystania ze stacji benzynowej pasażerowie bezzwłocznie zatankowali bak do pełna, mimo że wcześniej nie planowali uzupełniać paliwa. Nikt z turystów nie zauważył też na trzeciej tablicy dopisanej małymi literami informacji: „Cztery następne stacje, które miniesz, to fatamorgana”.

 

Krótka opowieść pokazuje, w jaki sposób należy sprzedać banalną informację, by była ona zauważona przez potencjalnych Klientów.

Dolacz do nas

Mój panel

Dodaj nowy moduł
Treco | logo

Zaloguj się lub zarejestruj

Masz już konto? Zaloguj się do portalu za pomocą formularza.
Jesteś nowym użytkownikiem? Zarejestruj się w jednym prostym kroku.

Innowacyjna gospodarka

Dotacje na innowacje - Inwestujemy w Waszą Przyszłość.

Projekt współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Działanie 8.1:
Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej

realizacja: Netizens Peppermint