Wyszukiwanie

wyszukiwanie zaawansowane >

Ćwiczenie Ćwiczenia

Profesjonalna obsługa klienta a wartość firmy

  • Autor: Anna Kowalska
  • Liczba stron: 3
  • Tematyka: Sprzedaż, Obsługa klienta, Wizerunek firmy
  • Cena ćwiczenia: 19.00 zł
  • Pobierz ćwiczenie do własnego, nieograniczonego użytku, wykup dostęp.

    Bezpieczeństwo zapewnia: Płatności

Opis:

O profesjonalnej obsłudze Klienta bardzo dużo mówi się w dzisiejszych czasach, a w wielu miejscach nadal pozostawia ona wiele do życzenia. Ćwiczenie to ma na celu wywołać w uczestnikach szkolenia refleksję na temat definicji profesjonalnej obsługi Klienta w kontekście wartości wyznawanych przez organizację, np. uczciwości. Nasuwa ono wniosek, iż strategia firmy realizowana jest każdego dnia poprzez zachowania jej pracowników, oraz uświadamia pracownikom ich wielki wkład w rozwój organizacji.

„Profesjonalna obsługa Klienta a wartość firmy” opiera się głównie na pracy 
w małych grupach, a następnie …

Pełna treść artykułu dostępna jest dla osób posiadających konto w portalu. Zaloguj się lub jeśli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się, aby w pełni korzystać z zasobów portalu.

Formularz logowania
Dolacz do nas

Mój panel

Dodaj nowy moduł
Treco | logo

Zaloguj się lub zarejestruj

Masz już konto? Zaloguj się do portalu za pomocą formularza.
Jesteś nowym użytkownikiem? Zarejestruj się w jednym prostym kroku.

Innowacyjna gospodarka

Dotacje na innowacje - Inwestujemy w Waszą Przyszłość.

Projekt współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Działanie 8.1:
Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej

realizacja: Netizens Peppermint