Wyszukiwanie

wyszukiwanie zaawansowane >

Ćwiczenie Ćwiczenia

Aktywne słuchanie w rozmowie telefonicznej

  • Autor: Agnieszka Bożek
  • Liczba stron: 6
  • Tematyka: Telemarketing, Obsługa klienta
  • Cena ćwiczenia: 17.00 zł
  • Pobierz ćwiczenie do własnego, nieograniczonego użytku, wykup dostęp.

    Bezpieczeństwo zapewnia: Płatności

         

Opis:

Ćwiczenie ma na celu nauczyć, jak przygotować się do rozmowy z Klientem. Uświadamia z jednej strony, że często jesteśmy w stanie już przed spotkaniem z Klientem wyposażyć się w wiele cennych informacji, które mogą ułatwić nam nawiązanie kontaktu z Klientem i zrealizowanie celu rozmowy, z drugiej – jak ważne jest ustalenie zakresu informacji, który jest niezbędny do osiągnięcia założonego celu.

Dodatkowym atutem ćwiczenia jest zwrócenie uwagi na wielość źródeł informacji o Kliencie i możliwość czerpania z nich wartościowej wiedzy, pomocnej w procesie sprzedaży i negocjacji.

Obok …

Pełna treść artykułu dostępna jest dla osób posiadających konto w portalu. Zaloguj się lub jeśli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się, aby w pełni korzystać z zasobów portalu.

Formularz logowania
Dolacz do nas

Mój panel

Dodaj nowy moduł
Treco | logo

Zaloguj się lub zarejestruj

Masz już konto? Zaloguj się do portalu za pomocą formularza.
Jesteś nowym użytkownikiem? Zarejestruj się w jednym prostym kroku.

Innowacyjna gospodarka

Dotacje na innowacje - Inwestujemy w Waszą Przyszłość.

Projekt współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Działanie 8.1:
Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej

realizacja: Netizens Peppermint