Wyszukiwanie

wyszukiwanie zaawansowane >

Materiały szkoleniowe Materiały szkoleniowe

Najważniejsze instrumenty Public Relations i budowanie wizerunku organizacji

Najważniejsze instrumenty Public Relations i budowanie wizerunku organizacji
  • Autor: Alina Radziuk
  • Liczba stron: 32
  • Tematyka: Relacje z Mediami
  • Cena materiałów: 150.00 zł
  • Pobierz materiał do własnego, nieograniczonego użytku, wykup dostęp.

    Bezpieczeństwo zapewnia: Płatności

Opis:

Materiał szkoleniowy zawiera szczegółowo opisane zagadnienia budowania wizerunku organizacji, ze szczególnym naciskiem na takie zagadnienia, jak Corporate Identity, Corporate Design,Coerporate Culture i Corporate Communications. W materiale gruntownie opisane zostało tworzenie programu PR oraz najważniejsze metody, narzędzia i techniki współpracy z mediami. Metody, narzędzia i techniki wyróżnione w materiale to między innymi: informacje prasowe, odpowiadanie na pytania mediów, artykuły sponsorowane, konferencje prasowe, wystąpienia publiczne, sponsoring.

Obszary:

  • Relacje z mediami

Cele:

  • Zdobycie wiedzy na temat metod tworzenia …

Pełna treść artykułu dostępna jest dla osób posiadających konto w portalu. Zaloguj się lub jeśli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się, aby w pełni korzystać z zasobów portalu.

Formularz logowania
Dolacz do nas

Mój panel

Dodaj nowy moduł
Treco | logo

Zaloguj się lub zarejestruj

Masz już konto? Zaloguj się do portalu za pomocą formularza.
Jesteś nowym użytkownikiem? Zarejestruj się w jednym prostym kroku.

Innowacyjna gospodarka

Dotacje na innowacje - Inwestujemy w Waszą Przyszłość.

Projekt współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Działanie 8.1:
Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej

realizacja: Netizens Peppermint