Wyszukiwanie

wyszukiwanie zaawansowane >

Programy szkoleniowe Programy szkoleniowe

Profesjonalna obsługa klienta

  • Autor: Anna Kowalska
  • Liczba stron: 3
  • Tematyka: Sprzedaż, Telemarketing, Obsługa klienta
  • Cena programu: 30.00 zł
  • Pobierz program do własnego, nieograniczonego użytku, wykup dostęp.

    Bezpieczeństwo zapewnia: Płatności

Tematyka:

  • Obsługa klienta
  • Sprzedaż
  • Telemarketing 

Cele:

  • wzrost umiejętności komunikacyjnych w prowadzonych rozmowach z klientami,
  • nabycie umiejętności prowadzenia rozmów z klientami w oparciu o etapy sprzedaży,
  • budowanie wizerunku profesjonalnego sprzedawcy,
  • umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach.

Korzyści:

  • wzrost poziomu obsługi klienta,
  • zrozumienie istoty obsługi klienta,
  • autorefleksja – ja w roli opiekuna klienta. Opiekun klienta to zawód, który wymaga posiadania określonych kompetencji,
  • diagnoza mocnych oraz rozwojowych obszarów w kontakcie z klientami,

Pełna treść artykułu dostępna jest dla osób posiadających konto w portalu. Zaloguj się lub jeśli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się, aby w pełni korzystać z zasobów portalu.

Formularz logowania
Dolacz do nas

Mój panel

Dodaj nowy moduł
Treco | logo

Zaloguj się lub zarejestruj

Masz już konto? Zaloguj się do portalu za pomocą formularza.
Jesteś nowym użytkownikiem? Zarejestruj się w jednym prostym kroku.

Innowacyjna gospodarka

Dotacje na innowacje - Inwestujemy w Waszą Przyszłość.

Projekt współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Działanie 8.1:
Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej

realizacja: Netizens Peppermint