Wyszukiwanie

wyszukiwanie zaawansowane >

Programy szkoleniowe Programy szkoleniowe

Współczesna obsługa klienta

  • Autor: Ewa Podlewska
  • Liczba stron: 3
  • Tematyka: Wywieranie wpływu, Obsługa klienta
  • Cena programu: 30.00 zł
  • Pobierz program do własnego, nieograniczonego użytku, wykup dostęp.

    Bezpieczeństwo zapewnia: Płatności

Tematyka:

  • Wywieranie wpływu,
  • Obsługa klienta.

Cele:

  • poznanie profilu współczesnego klienta,
  • uświadomienie istoty podstawowych etapów w obsłudze klienta,
  • nabycie umiejętności posługiwania się technikami perswazyjnymi,
  • rozwinięcie zdolności identyfikowania różnych typów klientów,
  • pogłębienie wiedzy w zakresie umiejętności komunikacyjnych w sprzedaży,
  • dostarczenie informacji o strukturach językowych i metamodelach umożliwiających pozytywne oddziaływanie,
  • trafne identyfikowanie potrzeb i oczekiwań klientów,
  • wypracowanie sposobów radzenia sobie w trudnych sytuacjach …

Pełna treść artykułu dostępna jest dla osób posiadających konto w portalu. Zaloguj się lub jeśli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się, aby w pełni korzystać z zasobów portalu.

Formularz logowania
Dolacz do nas

Mój panel

Dodaj nowy moduł
Treco | logo

Zaloguj się lub zarejestruj

Masz już konto? Zaloguj się do portalu za pomocą formularza.
Jesteś nowym użytkownikiem? Zarejestruj się w jednym prostym kroku.

Innowacyjna gospodarka

Dotacje na innowacje - Inwestujemy w Waszą Przyszłość.

Projekt współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Działanie 8.1:
Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej

realizacja: Netizens Peppermint