Wyszukiwanie

wyszukiwanie zaawansowane >

Artykuły Artykuły

  • Pro(porcja) sprzedaży

    25.08.2010

    Obserwując zmiany zachodzące na polskim rynku, zaintrygowało mnie, czym właściwie jest sprzedaż?

    Ocena:
    Ocena: 5/6
  • Standardy obsługi klienta

    25.08.2010

    Na temat standardów obsługi klienta zostało już wiele napisane i stały się one bardzo ważnym elementem w kulturze organizacyjnej wielu firm.

    Ocena:
    Ocena: 3/6
  • Dlaczego wyznaczanie celów jest Twoim obowiązkiem?!

    25.08.2010

    Wiem, wiem, wiem... O stawianiu celów już słyszałeś pewnie niejeden raz, robiłeś to kilkukrotnie i możliwe, że nawet wyobrażasz sobie, jak będzie wyglądało Twoje życie w 2020 roku.

    Ocena:
    Ocena: 1/6
  • Sposób ubierania się - konformizm społeczny czy manifestacja tożsamości?

    25.08.2010

    Desmond Moris nazywa człowieka nagą małpą. Nie wiem, czy słusznie użył w stosunku do ludzi słowa małpa, ale jedno jest pewne, człowiek jako jedyne zwierzę jest nagi i co dzień musi z tą nagością walczyć.

    Ocena:
    Ocena: 2/6
  • Jak uczą się dorośli?

    30.08.2010

    Kompetencje społeczne rozwija się głównie podczas interakcji z innymi ludźmi w życiu codziennym (tzw. naturalny trening społeczny) oraz podczas szkoleń stacjonarnych, praktykując ich rozwój przy współudziale innych.

    Ocena:
    Ocena: 5/6
  • „Postawcie na rzemieślników” (za i przeciw)

    30.08.2010

    Kluczową kwestią wydaje się wyjaśnienie sobie, kim są „rzemieślnicy”, a kim „artyści” i jak ten podział widzę. Nie chodzi tu o miejsce w strukturze organizacyjnej ani o pozycję w niej zajmowaną.

    Ocena:
    Ocena: 0/6
  • Wpływ czy manipulacja?

    30.08.2010

    Na zwiększenie skłonności do dokonywania zakupów wpływa znana w psychologii społecznej tzw. „reguła wzajemności”. Jej działanie jest tak silne, że jest ona w stanie zniwelować wcześniejszą niechęć do osoby bądź instytucji, która ją wykorzystuje.

    Ocena:
    Ocena: 2/6
  • Z dnia coacha

    01.09.2010

    „Życie jest jak pudełko czekoladek, nigdy nie wiesz na co trafisz”.

    Ocena:
    Ocena: 4/6
  • Cykl Kolba w pracy menedżera

    01.09.2010

    Tak jak nauczyciela można poznać po jego uczniach, tak dobrego menedżera można poznać po jego zespole. Rozwijanie kompetencji członków zespołu opiera się na uczeniu w szerokim znaczeniu tego słowa.

    Ocena:
    Ocena: 0/6
  • Kompetencje sprzedawcy - czyli więcej niż techniki sprzedaży

    21.09.2010

    Czytając ten artykuł, można w nim odnaleźć wskazówki, które pomogą handlowcom w doskonaleniu się w ich zawodzie, specjalistom ds. rekrutacji i przedsiębiorcom, określić profil kompetencji pracowników, a wszystkim zainteresowanym przedstawić jasną stronę zawodu sprzedawcy.

    Ocena:
    Ocena: 0/6
Dolacz do nas

Mój panel

Dodaj nowy moduł
Treco | logo

Zaloguj się lub zarejestruj

Masz już konto? Zaloguj się do portalu za pomocą formularza.
Jesteś nowym użytkownikiem? Zarejestruj się w jednym prostym kroku.

Innowacyjna gospodarka

Dotacje na innowacje - Inwestujemy w Waszą Przyszłość.

Projekt współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Działanie 8.1:
Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej

realizacja: Netizens Peppermint