Wyszukiwanie

wyszukiwanie zaawansowane >

Artykuły Artykuły

  • Komputery też nie lubią upału!

    30.06.2011

    W tak upalne dni jak dziś nie tylko my - zwierzęta biurowe – cierpimy z nadmiaru gorąca. Sprzęt komputerowy, serwery też nie przepadają za nadmierną temperaturą. Co zrobić, gdy lato wkracza do biur i systemów komputerowych?

    Ocena:
    Ocena: 0/6
  • Trener człowieka dojrzałego

    01.07.2011

    Na rynku pracy aktywnych jest wielu pracowników powyżej 50 roku życia. Pomimo licznych inicjatyw na rzecz obalenia, najczęściej zupełnie bezpodstawnych, sądów podejmowanych w przeciągu ostatnich lat, w odniesieniu do tej grupy wciąż funkcjonują negatywne stereotypy.

    Ocena:
    Ocena: 6/6
  • Jedna hipoteka może zabezpieczyć kilka wierzytelności

    01.07.2011

    Zabezpieczenie kilku wierzytelności za pomocą jednej tylko hipoteki, jest możliwe już od ponad trzech miesięcy. Taką zmianę wprowadziło wejście w życie, 20 lutego, ustawy z 26 czerwca 2009 roku o zmianie ustawy o księgach wieczystych i hipotece oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2009 Nr 131 poz. 1075). Szczególnie istotne we wskazanym zakresie się artykuły 681-682nowelizacji.

    Ocena:
    Ocena: 0/6
  • Budowa marki

    01.07.2011

    Z punktu widzenia czystej definicji, marka to obietnica, jaką firma lub produkt składa i dotrzymuje w stosunku do klienta. Marka odzwierciedla to, co dana firma robi, jak się zachowuje i co komunikuje. W przypadku małych i średnich firm jako marka kojarzone jest bardzo często nazwisko właściciela, co nakłada na niego dodatkową odpowiedzialność za dbałość o jakość produktów i usług.

    Ocena:
    Ocena: 0/6
  • Kampania e-marketingowa w 6 krokach

    01.07.2011

    Kampania reklamowa w Internecie ma jeden cel: sprzedaż produktu. Aby osiągnąć ten cel, trzeba umiejętnie przyciągać uwagę potencjalnego klienta i… podtrzymać jego zainteresowanie aż do momentu sprzedaży.

    Ocena:
    Ocena: 0/6
  • Marketing na rynku lokalnym

    04.07.2011

    Rynki lokalne mają swoją specyfikę, do której musisz dostosować swoją strategię marketingową. Rynki lokalne mogą się różnić stopniem zagęszczenia ludności, jej zdolnościami płatniczymi, specyficznym położeniem (rejon turystyczny, rejon przygraniczny), warunkami klimatycznymi, czy też dostępnością ze względu na możliwości komunikacyjne (drogi, kolej itp.).

    Ocena:
    Ocena: 0/6
  • Kto ma przeprowadzić zmiany?

    04.07.2011

    Co pewien czas firmy wymagają bardziej lub mniej głębokiej restrukturyzacji. Jest ona potrzebna jak przeoranie pola przed siewem, bez niej firma staje się jałowa i obumiera. Zmiana jest naturalnym i nieodłącznym elementem naszych czasów, kto się jej nie poddaje stopniowo zamiera i przestaje istnieć.

    Ocena:
    Ocena: 0/6
  • Rynek usług rekrutacyjnych - quo vadis?

    04.07.2011

    Odbudowująca się koniunktura w gospodarce napawa nadzieją przedstawicieli wielu branż. Jedną z nich jest branża usług rekrutacyjnych, którą miniony (oby!) kryzys dotknął szczególnie dotkliwie.

    Ocena:
    Ocena: 0/6
  • Czy konferencje HRM są potrzebne?

    04.07.2011

    Z całą pewnością niektóre tak. Udana konferencja HRM zależy od poziomu przygotowania, zarówno pod względem merytorycznym, jak i logistycznym. Jeżeli prelegentami są doświadczeni menadżerowie HR, których pasją są sprawy pracownicze, bez wątpienia owe spotkanie może okazać się dla uczestników ciekawym doświadczeniem.

    Ocena:
    Ocena: 0/6
  • Po co Coachowi superwizja?

    04.07.2011

    „Superwizja coachingowa jest to proces formalnej, profesjonalnej pomocy, która zapewnia ciągły rozwój coacha i skuteczność jego praktyki poprzez interaktywne rozwiązania, ocenę interpretującą i dzielenie się wiedzą”. (Bachkirova, Stevens & Willis, 2005).

    Ocena:
    Ocena: 0/6
Dolacz do nas

Mój panel

Dodaj nowy moduł
Treco | logo

Zaloguj się lub zarejestruj

Masz już konto? Zaloguj się do portalu za pomocą formularza.
Jesteś nowym użytkownikiem? Zarejestruj się w jednym prostym kroku.

Innowacyjna gospodarka

Dotacje na innowacje - Inwestujemy w Waszą Przyszłość.

Projekt współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Działanie 8.1:
Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej

realizacja: Netizens Peppermint