Wyszukiwanie

wyszukiwanie zaawansowane >

Artykuły Artykuły

  • Dobry klient to stały klient

    19.02.2015

    Każdy przedsiębiorca, niezależnie od swojej branży, wie, jak ważne jest pozyskanie wartościowych klientów. Podstawowymi czynnikami określającymi wartość danego klienta jest: stałość i systematyczność w korzystaniu z oferowanych przez firmę usług lub w kupowaniu sprzedawanych produktów.

    Ocena:
    Ocena: 0/6
  • Jak z korzyścią dla organizacji wykorzystać konflikt?

    17.02.2015

    Czy sytuacja konfliktowa może przynieść jakiekolwiek korzyści organizacji? Tak - i to znaczące. Już 30 lat temu na świecie zmienił się sposób postrzegania konfliktów w organizacjach.

    Ocena:
    Ocena: 0/6
  • Kandydat w sieci

    12.02.2015

    Jak Cię widzą, tak Cię piszą - ta stara prawda nie traci do dziś na wartości. Przeciwnie - świat biznesu i polityki wykorzystuje ją, wiedząc, jak istotne jest kreowanie wizerunku marek i osób.

    Ocena:
    Ocena: 0/6
  • Do czego (nie) służy Development Center?

    10.02.2015

    Jak powszechnie wiadomo, development center to metoda służąca ocenie kompetencji pracowników. Jednak choć jest metodą znaną i popularnie stosowaną, jej wyniki bywają wykorzystywane w kontrowersyjny sposób, a procedura przeprowadzania sesji budzi nieraz poważne wątpliwości.

    Ocena:
    Ocena: 0/6
  • Cztery fazy negocjacji

    05.02.2015

    Umiejętność porozumiewania się czy też komunikowania z innymi ludźmi, wydaje się jedną z kluczowych kompetencji przydatnych w każdej dziedzinie naszego życia.

    Ocena:
    Ocena: 0/6
  • Czy Twój pracownik może kręcić filmy dla Twojej firmy?

    03.02.2015

    Zdaję sobie sprawę, że odpowiadając na to pytanie twierdząco, ściągnę na siebie gromy ze strony wszystkich podmiotów, które żyją z produkcji tzw. małych form, czyli filmów promocyjnych, szkoleniowych, relacji z eventów itp. Mało mnie to jednak obchodzi, bo branża ta zaczyna zjadać własny ogon.

    Ocena:
    Ocena: 0/6
  • Budowanie relacji w związkach - mężczyzna specjalnej troski

    29.01.2015

    Podczas szkoleń z budowania relacji z klientem często sami uczestnicy zadają mi pytanie: „Jak budować relacje w związkach?”. Dlaczego nie potrafimy się dogadać z partnerem, dlaczego tak trudno nam się porozumieć? Gdy grupa jest mieszana, wywiązuje się zawsze ciekawa i twórcza dyskusja na ten temat. Choć na początku jest to zazwyczaj wzajemne rzucanie zarzutów i pretensji pod adresem płci przeciwnej.

    Ocena:
    Ocena: 6/6
  • Innowacja - moda czy konieczność?

    27.01.2015

    Cyklicznie w zarządzaniu i literaturze biznesowej pojawiają się tzw. modne tematy, które przez pewien czas dominują w publikacjach i na konferencjach. Benchmarking, zarządzanie talentami, inteligencja emocjonalna - to pierwsze z brzegu przykłady podążania za trendami.

    Ocena:
    Ocena: 0/6
  • Rola komunikacji wewnętrznej w procesie zmian

    22.01.2015

    Jednym z kluczowych filarów zmian jest efektywna komunikacja z pracownikami. Celem komunikacji w sytuacji zmiany jest informowanie nie tylko o tym, co zostało już zrobione, ale w zdecydowanym stopniu o tym, co jest planowane i jakie konsekwencje te zmiany pociągają dla pracowników. Jak wiemy, zmiany w zdecydowanym stopniu wpływają na poczucie bezpieczeństwa pracowników, zmiany relacji między nimi, ich statusu itp.

    Ocena:
    Ocena: 4/6
  • Angielski pod polskim dachem, czyli sposób na ekspresowe i tanie pokonanie bariery językowej

    20.01.2015

    Sposobem na ekspresowe pokonanie bariery językowej pracowników firm nie musi być wyjazd za granicę. Intensywne treningi językowo-integracyjne, ze spójną fabułą i w kontekście całkowicie anglojęzycznym, przeprowadzone w wybranym miejscu w Polsce, angażują intelektualnie i emocjonalnie tak, że zaczynasz myśleć i mówić po angielsku.

    Ocena:
    Ocena: 0/6
Dolacz do nas

Mój panel

Dodaj nowy moduł
Treco | logo

Zaloguj się lub zarejestruj

Masz już konto? Zaloguj się do portalu za pomocą formularza.
Jesteś nowym użytkownikiem? Zarejestruj się w jednym prostym kroku.

Innowacyjna gospodarka

Dotacje na innowacje - Inwestujemy w Waszą Przyszłość.

Projekt współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Działanie 8.1:
Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej

realizacja: Netizens Peppermint