Jesteś typem menedżera, który ceni sobie szczerą informację zwrotną, konstruktywną krytykę od swoich przełożonych, podwładnych, klientów?
Na co zwracać uwagę w trakcie rekrutacji
Nawet jeśli firma jest profesjonalnie zarządzana, pomyślne wdrożenie strategii czy realizacja projektu wymagają od menedżerów przełamania wielu oporów organizacyjnych. Niektóre z nich mają charakter „nie wiedzieliśmy, że tak w ogóle można”, inne wynikają z podejścia „ale my robimy to inaczej”.
W czasach zaciętej konkurencji i kalendarzy wypchanych spotkaniami kluczowym elementem wszystkich działań sprzedażowych stała się informacja. To dzięki niej masz szansę precyzyjnie określić grupy potencjalnych nabywców.
Historia modeli wyjaśniających zjawiska zachodzące w organizacjach do złudzenia przypomina historię astronomii - tyle, że jest to 200 lat zamiast 2000. Jeśli zaś mówić o organizacjach uczących się - z 200 lat robi się około 20, ale pewne kluczowe podobieństwa zostaną.
Jakie zadasz pytanie, taką otrzymasz odpowiedź. Sprzedawcy często zapominają o tej podstawowej zasadzie.
W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej badań i publikacji na temat pokolenia dwudziestoparolatków, którzy weszli w dorosłe życie w nowym stuleciu, określanych jako Pokolenie Y (lub generacja millenium).
Gospodarka światowa i polska znajdują się obecnie na etapie bardzo dynamicznych zmian. Dotyczą one także rynku pracy, który uległ w ostatnich latach licznym transformacjom. Działy HR muszą stawić czoło wielu nowym wyzwaniom. Jednym z kluczowych stało się „pokolenie Y”.
Po generacji Baby Boomers i straconego pokolenia X na rynek wchodzi kolejna fala siły roboczej. Wykształceni, dorastający w zglobalizowanym świecie młodzi ludzie stanowią wyzwanie nie tylko dla speców od marketingu, ale również dla własnych szefów.
Trafnie dobrany obraz i elementy typograficzne to najważniejsze składowe wizualnej prezentacji podczas szkolenia. Wydawać by się mogło, że tą płaszczyzną rządzi duża dowolność, jednak badania wykazały konkretny związek układu slajdu ze skutecznym odbiorem treści szkolenia.
Dotacje na innowacje - Inwestujemy w Waszą Przyszłość.
Projekt współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Działanie 8.1:
Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej
realizacja: Netizens Peppermint
Dolacz do nas