Wyszukiwanie

wyszukiwanie zaawansowane >

Książki Książki

Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy

Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy
  • Autor: Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec
  • Data wydania: 2019-09-11
  • Stron: 208
  • Ocena:
    Ocena: 0/6
  • Cena: 20.68 zł
  • Zobacz darmowy rozdział
  • Kup

Publikacja dotyczy różnych strategii wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Autorzy przedstawili charakterystykę tego procesu ze szczególnym naciskiem na określenie motywów, metod oceny, wyboru rynków zagranicznych, form i kierunków geograficznych, a także działań marketingowych i efektów ekspansji zagranicznej firm. Podjęte zagadnienia zaprezentowali na podstawie przeprowadzonych badań literaturowych oraz pierwotnych na próbie polskich przedsiębiorstw z różnych branż. W monografii znajduje się też kilka studiów przypadków odnoszących się do internacjonalizacji polskich firm.

Dolacz do nas

Mój panel

Dodaj nowy moduł
Treco | logo

Zaloguj się lub zarejestruj

Masz już konto? Zaloguj się do portalu za pomocą formularza.
Jesteś nowym użytkownikiem? Zarejestruj się w jednym prostym kroku.

Innowacyjna gospodarka

Dotacje na innowacje - Inwestujemy w Waszą Przyszłość.

Projekt współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Działanie 8.1:
Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej

realizacja: Netizens Peppermint