Wyszukiwanie

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 20 wyników w dziale Porady praktyków

Możesz zawężyć ilość dopasowań korzystając z wyszukiwarki zaawansowanej.
  • "Primus inter pares", czyli trener, a grupa szkoleniowa część III
    12 listopada 2010 13:46

    Poznajmy się Ja jestem Wojtek, a wy? Pierwszego dnia szkolenia na salę wchodzą zupełnie nieznajomi ludzie. Nie wiedzą kim są towarzyszące im osoby. Nie wiedzą czym się interesują, gdzie pracują, co lubią, a czego nie.   Często w czasie kilkudniowego szkolenia, przeprowadzoneg...

  • „Pierwsze słowa” (tytuły, ich rodzaje i skuteczność)
    16 listopada 2010 16:00

      Jak w komunikacji niewerbalnej istotny jest efekt pierwszego wrażenia (któż z nas z tego nie szkolił!), tak w komunikacji werbalnej bezsprzecznie trafia (lub nie trafia) do odbiorcy tytuł. Taki zresztą jego cel: zarysować, co będzie dalej. Źle dobrany tytuł może z...

  • Doradcą zawodowym być ? część I
    17 listopada 2010 11:37

    Pierwsze kroki w poradnictwie zawodowym.  Witaj. Jesteś po psychologii pracy, może psychologii, socjologii, a może po zupełnie innych studiach i szkole podyplomowej z doradztwa zawodowego. Tego nie wiem. Wiem jednak, że jeżeli zaczynasz pracę w tej branży masz dużo py...

  • „Poza szkoleniem” (język pisany w pracy trenera)
    2 listopada 2010 08:12

    Język mówiony i język pisany – ten podział od szkoły już nam znany. Zacząłem od zrymowanej tezy, pierwszej z tez, które stawiać będę w naszych artykułach. Podział ten, nawet przed wejściem w beztroski okres edukacji szkolnej, jest nam znany intuicyjnie. Już ja...

  • Współpraca z długotrwale bezrobotnymi część III
    12 listopada 2010 09:28

    Odcienie bezrobocia Bezrobocie to termin bardzo szeroki. Pod tym hasłem ukrywają się różne problemy, historie, a co za tym idzie – inny musi być także styl naszej pracy z daną osobą bądź też grupą. Temu właśnie chciałabym poświęcić dzisiejszy artykuł.     Jeżel...

  • Trener Call Center część III
    12 listopada 2010 09:56

    Czego się spodziewać? – czyli obowiązki trenera   W poprzednich poradach tylko nakreśliłam czego wymaga się od trenera. Teraz nadszedł moment na rozwinięcie tej myśli.     Gratuluję zdobycia wymarzonej posady. Dostałeś/aś etat trenera i słusznie przeczuwasz, że to dop...

  • Rozwijaj swoje kompetencje kierownicze część III
    12 listopada 2010 13:02

    Jak zatrudnić najlepszych ludzi i utrzymać ich w firmie?   Pytanie to powinien zadawać sobie każdy manager, który chce osiągnąć sukces w pracy ze swoim zespołem. Jeśli tego nie zrobi, może się zdarzyć, że obudzi się w momencie, w którym może być już za p...

  • Talent Management część II
    27 października 2010 10:42

      Organizacja szuka talentu! Czy zatrudnienie pracownika obdarzonego wyjątkowymi cechami jest zadaniem łatwym? Które spośród dostępnych metod i narzędzi rekrutacyjnych dają największą szansę na znalezienie odpowiedniej osoby? Czy zdarza się, że odpowiedni kandydat jest już ...

  • Manager rozwija swoich podwładnych część III
    12 listopada 2010 10:49

    Jak motywować podwładnych do rozwoju? Motywacja do rozwoju dla pracowników jest jak nawóz dla kwiatów- bez niego roślinka będzie rosła, ale z czasem coraz słabiej a jej owoce będą coraz skromniejsze i brzydsze.     Jeśli chcesz aby Twoi podwładni chc...

  • Trener Call Center część II
    21 października 2010 21:58

      Call Center wewnętrzne czy outsourcing? (jakiego pracodawcę wybrać?) Na rynku aż roi się od firm świadczących usługi telemarketingowe. To, że jesteśmy teraz w stanie kupić przez telefon niemalże wszystko, nie stanowi dla nas żadnego odkrycia. Sposobów na dotarcie do konsument...

  • Rozwijaj swoje kompetencje kierownicze część II
    27 października 2010 08:25

    Określanie zasad swojego działania – część II Jeśli zespół nie wie dokąd zmierza, kieruje się tam gdzie chce lub nie wie dokąd ma dążyć. Skuteczny manager potrafi zarazić innych swoją wizją przyszłości, przekładając ją na codzienną pracę, cele i działania, które chce osiągn...

  • Wspólpraca z długotrwale bezrobotnymi część II
    21 października 2010 22:19

    Komunikacja z osobami bezrobotnymi Komunikacja interpersonalna to najkrócej mówiąc wymiana informacji pomiędzy uczestnikami tego procesu. W zależności od sytuacji, tzn. od tego, z kim się komunikujemy, po co to robimy, co chcemy osiągnąć. Komunikacja przebiega wtedy ina...

  • Manager rozwija swoich podwładnych część II
    21 października 2010 22:29

      Jak mam być jednocześnie Managerem i Trenerem? – czyli czym różni się ich rola wobec pracowników Osoby pracujące na stanowiskach związanych z zarządzaniem zespołem, w toku wieloletniej kariery, kształtują w sobie szereg odruchów i nawyk...

  • "Primus inter pares", czyli trener, a grupa szkoleniowa część II
    21 października 2010 14:29

    Pierwsze wrażenie  Szkolenie to nie gra komputerowa. Nie można kliknąć „powtórz misję” i spróbować jeszcze raz. Ty, jako trener masz tylko jedną szansę, aby wejść na salę, wypowiedzieć pierwsze słowa, przywitać się czy przedstawić. Efektem przeczytania kolejnej c...

  • Talent Management część I
    19 października 2010 11:14

        Talenty, czyli kto? W ostatnim czasie często i dużo mówi się o zarządzaniu talentami. Pytanie, co wywołuje tak ogromne zainteresowanie tym tematem i kto dokładnie jest bohaterem tej dyskusji? Warto, abyś poznał najważniejsze czynniki, dla których pracown...

  • Rozwijaj swoje kompetencje kierownicze część I
    15 października 2010 12:01

    Rola i kompetencje menedżera – część I Menedżer jest osobą odpowiedzialną za realizację działań podległych mu osób i działu. Jego celem jest zwiększanie efektywności pracy, przez stosowanie odpowiednich sposobów zarządzania ludźmi. To krótka w formie defini...

  • Trener Call Center część I
    13 października 2010 11:14

    Jak zacząć? Kiedy podejmujemy decyzję o kierunku naszej drogi, wielokrotnie doskwierają nam dylematy, wątpliwości i pytania bez odpowiedzi. Jednak za radą innych, przy wsparciu ekspertów oraz przy własnym uporze w dążeniu do posiadania wiedzy i informacji, obieramy w...

  • Wspólpraca z długotrwale bezrobotnymi część I
    11 października 2010 22:16

    Wykluczenie społeczne osób długotrwale bezrobotnych Wykluczenie społeczne to izolacja, która dotyka jednostki lub grupy najsłabsze, nie umiejące, bądź też nie mogące sprostać wymaganiom, oczekiwaniom reszty społeczeństwa. Z wykluczeniem mamy do czynienia w przypadku os...

  • "Primus inter pares", czyli trener, a grupa szkoleniowa część I
    11 października 2010 22:03

      „Gdyby to nie był Everest to byśmy chyba nie weszli!”Leszek Cichy, (w rozmowie z wierzchołka Mount Everest po pierwszym zimowym zdobyciu tego szczytu)    Rozpoczęcie współpracy             Wejście na ...

  • Manager rozwija swoich podwładnych część I
    11 października 2010 22:17

    Mam rozwijać czy zwolnić podwładnego?- problem  oceny potencjału rozwojowego podwładnych Jako Manager zespołu odpowiadasz za efektywność swoich podwładnych, dlatego czasem stajesz przed bardzo trudną decyzją zwolnić pracownika, czy nadal nad nim pracować. Jest to jedna z nielicznych decyz...

Dolacz do nas

Wyszukiwanie zaawansowane

Treco | logo

Zaloguj się lub zarejestruj

Masz już konto? Zaloguj się do portalu za pomocą formularza.
Jesteś nowym użytkownikiem? Zarejestruj się w jednym prostym kroku.

Innowacyjna gospodarka

Dotacje na innowacje - Inwestujemy w Waszą Przyszłość.

Projekt współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Działanie 8.1:
Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej

realizacja: Netizens Peppermint