Wyszukiwanie

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 25 wyników w dziale Prezentacje

Możesz zawężyć ilość dopasowań korzystając z wyszukiwarki zaawansowanej.
  • Skuteczna komunikacja interpersonalna

    Tematyka: Komunikacja interpersonalna  Opis: Prezentacja w prosty i systematyczny sposób prowadzi nas przez meandry procesu komunikacji: od omówienia procesu, poprzez synchronizację, gry, na komunikacji asertywnej kończąc. 

  • Stres - zarządzanie własnym poziomem stresu

    Tematyka: Stres  Opis: „Stres - zarządzanie własnym poziomem stresu” to doskonały materiał wizualny do wykorzystania podczas szkolenia 

  • Rodzaje reklamy

    Tematyka: Reklama  Opis: Reklama prasowa - cechy, rodzaje, model AIDA. 

  • Pamięć - techniki kreatywnego zapamiętywania

    Tematyka: Pamięć; Kreatywność  Opis: Prezentacja przedstawia najważniejsze czynniki wpływające na szybkość uczenia się i stanowi swego rodzaju klucz do tego, jak szybko się uczyć, czyli techniki pamięciowe. 

  • Motywujący szef

    Tematyka: Zarządzanie zespołem; Motywowanie pozafinansowe; Przywództwo  Opis: Prezentacja posiada czytelną strukturę, zapewniając łatwe i szybkie przyswajanie treści. Przedstawia kompleksowe zagadnienia merytoryczne w skondensowany i komunikatywny sposób. 

  • Efektywna rekrutacja i selekcja pracowników

    Tematyka: Rekrutacja i selekcja pracowników  Opis: Prezentacja "Efektywna rekrutacja i selekcja pracowników" zawiera podstawowe informacje, tabele i wykresy dotyczące wyboru właściwych kandydatów do pracy. 

  • Jak sobie radzić ze stresem

    Tematyka: Stres  Opis: Prezentacja możliwa do wykorzystania zarówno jako dwudniowe szkolenie z zakresu radzenia sobie ze stresem, jak i część bardziej rozbudowanego szkolenia z zarządzania czasem, negocjacji, sprzedaży, windykacji i innych. 

  • Efektywna komunikacja

    Tematyka: Komunikacja interpersonalna  Opis: Prezentacja uwypukla kluczowe treści w zakresie komunikacji, stanowiąc znakomite tło do prowadzenia szkolenia. 

  • Corporate Identity

    Tematyka: Tworzenie tożsamości przedsiębiorstwa; Wizerunek firmy  Opis: Prezentacja dotyczy tworzenia programu całkowitej identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa. 

  • Tworzenie kampanii reklamowej

    Tematyka: Tworzenie kampanii reklamowej  Opis: Prezentacja porusza zagadnienia poszczególnych etapów tworzenia kampanii reklamowej. 

  • Media Relations

    Tematyka: Relacje z Mediami  Opis: Prezentacja przybliża wszelkie najważniejsze kwestie związane z zagadnieniem media relations. 

  • Skuteczna komunikacja interpersonalna

    Tematyka: Komunikacja interpersonalna  Opis: Prezentacja w prosty i systematyczny sposób prowadzi nas przez meandry procesu komunikacji: od omówienia procesu, poprzez synchronizację, gry, na komunikacji asertywnej kończąc. 

  • Wypalenie zawodowe

    Tematyka: Wypalenie zawodowe  Opis: Prezentacja zawiera informacje na temat symptomów wypalenia zawodowego, faz procesów jego rozwoju, środków zapobiegania i radzenia sobie z tą sytuacją. 

  • Trudny uczestnik szkolenia

    Tematyka: Praca Trenera  Opis: Prezentacja jest świetnym rozwiązaniem, jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak postępować z trudnymi uczestnikami szkolenia. 

  • Program tworzenia tożsamości przedsiębiorstwa

    Tematyka: Tworzenie tożsamości przedsiębiorstwa  Opis: Prezentacja dotyczy pojęcia i zakresu programów tworzenia tożsamości przedsiębiorstwa. 

  • Rodzaje reklamy

    Tematyka: Reklama  Opis: Prezentacja służy wyjaśnieniu najważniejszych kwestii dotyczących reklamy prasowej, telewizyjnej, radiowej i pocztowej. 

  • Urlopy pracownicze

    Tematyka: Urlopy pracownicze  Opis: Prezentacja jest uzupełnieniem materiałów szkoleniowych pt. ,,Urlopy pracownicze”. W syntetyczny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia z tematyki urlopów pracowniczych (wypoczynkowych i bezpłatnych). 

  • Profesjonalna obsługa klienta

    Tematyka: Obsługa klienta  Opis: Prezentacja stanowi uzupełnienie scenariusza zajęć „Profesjonalna Obsługa Klienta”. Prezentacja omawia zagadnienie obsługi klienta na ogólnym poziomie, dlatego można ją dostosować do wielu branż. 

  • Stawiaj na jakość - IN

    Tematyka: Komunikacja interpersonalna; Sprzedaż; Telemarketing; Obsługa klienta  Opis: Pakiet „Stawiaj na jakość - IN” to narzędzie wdrażające i polepszające jakość obsługi rozmów przychodzących w Call Center. 

  • Stawiaj na jakość - OUT

    Tematyka: Komunikacja interpersonalna; Sprzedaż; Telemarketing; Obsługa klienta  Opis: Pakiet „Stawiaj na jakość - OUT” to narzędzie wdrażające i polepszające jakość obsługi rozmów wychodzących w Call Center. 

Dolacz do nas

Wyszukiwanie zaawansowane

Treco | logo

Zaloguj się lub zarejestruj

Masz już konto? Zaloguj się do portalu za pomocą formularza.
Jesteś nowym użytkownikiem? Zarejestruj się w jednym prostym kroku.

Innowacyjna gospodarka

Dotacje na innowacje - Inwestujemy w Waszą Przyszłość.

Projekt współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Działanie 8.1:
Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej

realizacja: Netizens Peppermint