treco.pl

treco.pl – rtv i agd, technologie, IT

opakowanie
Akcesoria

Opakowanie na zamówienie? Sposób na idealnie zabezpieczony pakunek

Dla odbiorcy najważniejsza jest zawartość, ale to jej zabezpieczenie, a także zewnętrzna warstwa decydują o pierwszym wrażeniu. Nawet, jeśli zamówiony produkt dotrze nieuszkodzony, to zniszczone opakowanie nie wzbudzi zaufania klienta. Będzie on bowiem zastanawiał się, czy następnym razem artykuł, za który zapłacił, przypadkiem nie zostanie zniszczony. 

Wybór odpowiedniego opakowania to zatem bardzo ważny element docierania do klienta. Ponadto sposób na efektywny marketing. Jak jednak właściwie dobrać opakowanie? Gdzie szukać kartonów i pudełek, które będą dostępne nie tylko w standardowych wymiarach?

Opakowanie na wymiar – idealne rozwiązanie

Przedsiębiorcy zajmujący się sprzedażą wysyłkową, bardzo często poszukują producentów opakowań, którzy zaoferują im kartony i pudełka w różnych wymiarach. Przeważnie są to rozmiary standardowe, jednak biorąc pod uwagę, jak różnorodne produkty są transportowane, karton w klasycznych wymiarach to zbyt mało. Można go wykorzystać, ale oznacza to konieczność zużycia większej ilości wypełniaczy do paczek, a to wpływa na wyższe koszty wysyłki. Co więcej, trudno mówić tu o jakiejkolwiek ekologii i ekonomii. 

Przedsiębiorca nie obejdzie się bez pudełek dostępnych w standardowych wymiarach, ale do pakowania artykułów o szczególnych rozmiarach, lepiej sprawdzą się opakowania wykonywane na wymiar, w dowolnym rozmiarze. Taką ofertę można znaleźć w sklepie https://e-hurtownia-opakowan.pl/.

Zalety zastosowania opakowania wykonanego zgodnie z zapotrzebowaniem na indywidualny wymiar, pozwalają na ekonomiczne, wygodne i przede wszystkim bezpieczne pakowanie. Można również od razu zdecydować się na spersonalizowany nadruk, aby dać klientowi poczucie, że wszystko zostało przygotowane z myślą o nim. 

Firmowy nadruk

Mamy już opakowanie w precyzyjnie dobranym wymiarze. Co dalej? Warto rozważyć opcję wykonania nadruku. Może być on umieszczony nie tylko na pudełku, ale i na taśmie pakowej. Nadruk to kwestia indywidualna – logo firmowe, motto, cytat, hasło reklamowe, dane kontaktowe. Właściciel zadecyduje o tym, w jaki sposób dotrzeć do klienta, jaką treścią. 

Firmowy nadruk to efektywny sposób na marketing, i wbrew pozorom nie najdroższy. Inwestycja w jego wykonanie może przynieść niespodziewane rezultaty. W końcu paczka przechodzi przez wiele rąk. Jej estetykę i spersonalizowany nadruk doceni nie tylko klient, ale i zostanie ona zauważona przez osoby postronne, które mogą się znaleźć w gronie potencjalnych klientów. 

Opakowanie ma znaczenie!

Odbiorcy są coraz bardziej wymagający, a na rynku konkurencja rośnie z dnia na dzień. Artykuł, który spełnia oczekiwania klienta to już zbyt mało, by zachęcić go do ponownego zakupu. Potrzeba zewnętrznej warstwy odpowiadającej za pierwsze – dobre – wrażenie. Opakowania, które spełni funkcje ochronne, ale i pod względem estetyki nie zawiedzie. Pudełko na wymiar i opatrzone nadrukiem rozwiązuje problemy z pakowaniem i przynosi sporo korzyści. 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *